Jesteś tutaj:
Strona główna - Regulamin Stowarzyszenia
Regulamin Stowarzyszenia
Regulamin Stowarzyszenia Siemianowicki
Klub Abstynentów "Szafran"
Klub Abstynentów "Szafran"
1. Spotkania społeczności Stowarzyszenia odbywają się w każdy
czwartek o godzinie 1800.
2. Siedziba klubu jest miejscem otwartym dla wszystkich
pod obecność członka Klubu.
3. Zakaz wstępu obowiązuje osoby pod wpływem alkoholu lub
innych środków zmieniających nastrój
4. We wszystkich pomieszczeniach Klubu obowiązuje całkowity
zakaz palenia tytoniu.
5. W siedzibie Klubu zabrania się używania słów wulgarnych
i obrażających.
6. Nie krytykujemy i nie oceniamy innych osób oraz ich wypowiedzi.
7. Nie rozmawiamy o osobach nieobecnych.
8. Nie poruszamy bez zgody osób drugich tematów, które mogą
bezpośrednio ranić ich uczucia.
9. Wszelkie sprawy poruszane na spotkaniach lub w innych formach
uczestnictwa w Stowarzyszeniu, dotyczące członków Stowarzyszenia
oraz osób towarzyszących podlegają zachowaniu tajemnicy klubowej
i nie powinny wydostać się na zewnątrz.
10. Wszyscy członkowie i kandydaci winni trwać w trzeźwości i pomagać
innym w utrzymaniu abstynencji, aktywnie i sumiennie uczestniczyć w
działalności Stowarzyszenia, a swą postawą dbać o dobre imię Stowarzyszenia.
11. Każdy członek i kandydat powinien przyczyniać się do współtworzenia
atmosfery szczerości, koleżeńskości, przyjaźni i wzajemnej pomocy wśród
społeczności Stowarzyszenia.
12. Wszyscy obecni w Klubie proszeni są o wpisywanie się na liście obecności.
13. Przebywający w pomieszczeniach Klubu są zobowiązani do dbania o mienie
i utrzymanie porządku i czystości.
14. Każda osoba przebywająca w pomieszczeniach Stowarzyszenia ma obowiązek:
zapoznania się i przestrzegania obowiązujących przepisów regulaminu, statutu;
przestrzegania zasad współżycia społecznego i koleżeńskiego, kulturalnego
zachowania się, poszanowania wzajemnych zainteresowań i poglądów
innych osób, wyciszenia lub wyłączenia telefonów komórkowych na czas
spotkań Społeczności.
15. Przy składaniu deklaracji obowiązuje zapoznanie się ze statutem oraz
niniejszym regulaminem.
16. Kandydat może zostać członkiem zwyczajnym Stowarzyszenia po upływie
3 miesięcy abstynencji i 3-miesiecznej przynależności do Stowarzyszenia.
17. Członek zwyczajny i kandydat na członka korzystają na równych prawach
z wszelkich świadczeń Stowarzyszenia.
18. Każdy kandydat lub członek Stowarzyszenia ma obowiązek zgłoszenia
do Zarządu Stowarzyszenia fakt złamania abstynencji. W przypadku
przerwania abstynencji członek zawieszony jest na okres 3 miesięcy,
przy czym Zarząd Stowarzyszenia może skrócić ten okres do 1 miesiąca,
biorąc pod uwagę aktywne zaangażowanie się zawieszonego członka w
działalność Stowarzyszenia.
19. Każdy członek i kandydat zobowiązany jest do regularnego opłacania składek.
W przypadku niemożności regularnego opłacania składek powinien zgłosić
się na piśmie do Zarządu Stowarzyszenia, który podejmie w tej sprawie decyzję.
20. Każdy Członek ma obowiązek uzgadniania z Zarządem terminu organizacji
spotkania z okazji rocznicy trzeźwości lub przynależności i odpowiada za
posprzątanie sali po jej zakończeniu.
21. W soboty, niedziele i święta Klub może zostać otwarty tylko za zgodą Zarządu.
Wniosek o otwarcie Klubu powinien zostać przedstawiony Zarządowi przed
czwartkową społecznością. Po otrzymaniu zgody Zarządu osoba otwierająca
Klub jest zobowiązana do poinformowania o godzinach otwarcia na
czwartkowej społeczności przed planowanym otwarciem i wpisania informacji
w kalendarz imprez.